დღე მეშვიდე: 16.02.2014წელი
- გავიხსენეთ პორტფოლიოს ჩეკლისტის საშუალებით რა მასალები უნდა გვქონდეს საბოლოო პრეზენტაციისთვის.
- პროცედურების დაწერისას პორტფოლიოს რუბრიკის კრიტერიუმები გადავიკითხეთ, რამდენად სრულყოფილად გვეწერა პროცედურები.
- გავეცანი გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას მოსწავლეთა დიფერენცირებისათვის.
- შევქმენითდიფერენცირებისთვის თვითშეფასების ფორმა
- შევქმენით მოსწავლეთა საჭიროებისათვის სკაფოლდინგი ანუ ხარაჩო.
- გადავიგზავნეთ ჩვენი დოკუმენტები იმეილზე
No comments:
Post a Comment