Sunday, February 16, 2014

დღე მეშვიდე: 16.02.2014წელი


  • გავიხსენეთ პორტფოლიოს ჩეკლისტის საშუალებით რა მასალები უნდა გვქონდეს საბოლოო პრეზენტაციისთვის.

  • პროცედურების დაწერისას პორტფოლიოს რუბრიკის კრიტერიუმები გადავიკითხეთ, რამდენად სრულყოფილად გვეწერა პროცედურები.


  • გავეცანი გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას მოსწავლეთა დიფერენცირებისათვის.

  • შევქმენითდიფერენცირებისთვის თვითშეფასების ფორმა

  • შევქმენით მოსწავლეთა საჭიროებისათვის სკაფოლდინგი ანუ ხარაჩო.

  • გადავიგზავნეთ ჩვენი დოკუმენტები იმეილზე

No comments:

Post a Comment